Spannend

Wendy Koedoot 11 juli 2020
Mason is een acteur maar hij krijgt niet veel rollen meer. Zijn droom is om een grote rol te krijgen. Hij heeft relatieproblemen, geldzorgen en slaapt slecht.Hij leest een zelfhulpboek van een goeroe, in de hoop er beter van te worden.

Na het lezen hiervan komt hij in aanraking met een exclusieve club, de Wildclub. Daar kunnen ze hem helpen zijn droom te verwezenlijken. Hij besluit om lid te worden. Vanaf dat moment gaat alles in een stroomversnelling en gebeuren er rare dingen.Zijn dochtertje Maggie verdwijnt spoorloos en hij moet allerlei experimenten doen om haar terug te krijgen.Het is een regelrechte nachtmerrie, met huiveringwekkende gebeurtenissen. Mason wil zich los maken van de club, maar er heeft nog nooit iemand levend de club verlaten….

Mason heeft problemen om hij geen goede films meer kan maken, hij heeft relatieproblemen en slaapt slecht. Je leeft met hem mee en je hoopt dat zijn dromen uit kunnen komen.

Zijn vrouw Naomi is er eigenlijk klaar mee, je voelt een afstand tussen hen.

Een van de belangrijkste karakters naast Mason is Jo, hij is een bijzonder type. Je voelt meteen al dat het geen gemakkelijk persoon is om mee om te gaan Hij komt niet echt sympathiek over. Maar toch heeft hij veel vrienden.

Er komen nog meer personages in voor , je komt er al snel achter wie er te vertrouwen is en wie niet alhoewel schijn bedriegt.

Het verhaal begint spannend, je voelt meteen dat er van alles gaat gebeuren en je wil weten hoe het afloopt.

Er zit veel spanning en actie in en het leest vlot.Je kan je de situaties goed voorstellen.Wat gebeurt er allemaal? Dit kan niet waar zijn… maar dat is het wel. Of toch niet. Dat is soms wel verwarrend, het lijkt echt te zijn maar kan een droom zijn .

Wie of wat de schim is, blijkt later in het boek .

De auteur heeft de sfeer van het boek erg goed beschreven waardoor je met de personages meeleeft alsof het echt is.

De opbouw naar het plot is erg goed, er zit een plotwending in die ik niet zag aankomen.

Ik waardeer het met 4 sterren.

Meer recensies van Wendy Koedoot