Superintressant boek!

wij_3_lezen 02 april 2024
Dit boek komt uit de serie 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet...' Elke dag gebeuren er dingen om je geen waar je meer van wilt weten. In deze serie zie je antwoorden die normaal verborgen blijven. Deze serie/ boeken zijn voor nieuwschierige kinderen vanaf 5 jaar.

In dit boek lees je of oorwurmen echt in je oor kruipen want waarom anders die naam? En waarom jeukt een muggebbult eigenlijk? Ook lees je bijvoorbeeld hoe een spin een web maakt. Dit boek is op een leuke manier vorm gegeven: eerst de vraag, dan geven verschillende kinderen een antwoorden en dan komt de uitleg van de schrijver. De illustraties spreken ook enorm aan!
Een superintressant boek voor nieuwsgierige kinderen!
clavis_uitgeverij bedankt voor dit leuke boek!

Zoon L
Ik vond het een leuk informatief boek.
Ik vond hoe wordt een rups een vlinder wordt + de informatie over de muggenbult erg intressant!

Bonusddochter F
Leuk boek en superleerzaam!
Ik vond het leuk om te lezen over insecten en gaaf om te zien welke vlinder uit welke cocon komt.

Mama N
Wat een leuk boek! Kort, krachtig en superleerzaam! Er staat precies genoeg informatie wat kinderen willen weten. Wat mij betreft had het boek nog wat dikker mogen zijn met nog meer dieren erin.
Want het leest zo weg omdat het superintressant is. De kinderen en ik wilden nog wel meer weten zo leuk is het boek!
Maar wat er in staat daarvan hebben we genoten en veel van opgestoken!

Meer recensies van wij_3_lezen