Meeslepend verhaal

Wijna Pronk 09 juni 2020
Ik las het ebook Nachtmerrie in Californie van @Marit van Santen

Het boek gaat over Marian die wakker word in een kamer , ze ligt op de grond en heeft het koud en is erg dorstig
Dan hoort ze geluid en komt een man haar kamer binnen die ook opgesloten was in een kamer
Het blijkt Robert te zijn een bekende amerikaanse acteur

Ze gaan op zoek naar een uitgang en maken onderweg in het afgelegen afgesloten gebouw met vele gangen en trappen , angstige momenten mee .
Er staan bloederige boodschappen op de muur , en ze krijgen vreselijke filmbeelden te verwerken

Hoe loopt dit af ???
Ik zou zeggen lees dit verhaal het nam mij van het begin af aan al mee
Ik moest verder lezen , wilde weten of ze het redden , en hoe het verder ging met ze

Het is prettig geschreven in simpele zinnen waardoor je heel vlot leest
De personages zijn ook heel eigen naarmate je verder leest , je maakt hun angsten mee

Lezende voort zie je het voor waar ze rondlopen , ik betrapte me eigen erop dat ik zat te roepen doe iets tussen de deur zodat hij niet dicht kan vallen

De spanning blijft erin en houdt je aandacht er bij
Ik vond het moeilijk om het weg te leggen en wilde blijven lezen

Dit boek vraagt om meer van deze schrijfster
Het krijgt van mij zeker 5 sterren

Meer recensies van Wijna Pronk