Spanning en seks

Wilmak 12 januari 2022
Op een forum over de overgang leren vier vrouwen elkaar kennen. Ze kunnen hun klachten en vragen met elkaar delen. Na een tijdje besluiten ze via WhatsApp verder te praten. Geen onderwerp blijft onbesproken.
Alle 4 zijn ze toe aan vakantie even zonder partner of kinderen die hun klachten niet heel serieus nemen.
Ze gaan een week naar Drenthe. Wat aanvankelijk begon als gezellig en vriendschappelijk krijgt een bizarre wending als er vreemde dingen gebeuren in het huis. Wie is er niet te vertrouwen en doet zich anders voor.

Een spannend boek vol seks en vriendschap maar ook wantrouwen. Heel jammer vond ik het dat de ik persoon vaak onduidelijk was. Hierdoor raakte ik uit mijn concentratie. Steeds denken wie van de vier is het deze keer.
Het verhaal op zich is goed bedacht en uitgewerkt.
Zeker een aanrader.

Meer recensies van Wilmak