Onvoorstelbaar

Wilmak 03 augustus 2022
Vanaf het begin werd ik in het boek gezogen. Ik kon niet stoppen met lezen. Na een dramatische tijd (waar ik het niet droog hield) gaat Ellis met hartsvriendin Monique naar een hotel in Egypte. Een oude schoolvriendin van Ellis, Linda, runt dit hotel. Aanvankelijk hebben de hartsvriendinnen een fijne tijd, tot Monique plotseling verdwijnt. Linda helpt Ellis waar ze kan in de hoop Monique snel terug te vinden. Al snel komen er berichten van de ontvoerders met eisen over het losgeld.
Ellis is tot alles bereid om haar vriendin vrij te krijgen, is ze nog op tijd?

De korte hoofdstukken maken het een echte pageturner. Meestal ben ik niet blij met terugblikken en wisselende hoofdstukken echter is het zo goed geschreven dat ik moeiteloos in het verhaal bleef .
Een echte aanrader voor liefhebbers van een goed spannend boek.

Meer recensies van Wilmak