Liefde spanning en romantiek

Wilmak 13 december 2021
 Twee gezinnen
Twee totaal verschillende levens.
Manon is getrouwd met Gert. Voor de buitenwereld zijn ze het ideale paar maar de werkelijkheid is heel anders. Al jaren zit Manon vast in een huwelijk vol huiselijk geweld. Op een dag net voor kerst heeft ze er genoeg van en neemt het moedige besluit om haar man te verlaten. Ze pakt snel wat spullen bij elkaar en samen met hun zoontje Caspar vlucht ze naar haar zus Julia. Julia heeft een drukke baan en is single, terwijl ze aan het werk is kunnen Manon en Caspar zich installeren in haar gezellige huis. Maar zijn ze daar wel veilig voor de woedende Gert.

Marije is eigenaresse van een leuk winkeltje waar het vooral rond kerst erg druk is. Ze zoekt overal naar mooie en speciale spulletjes om die te verkopen in haar winkel. Samen met haar man Sven en dochter Sterre vormen ze een liefdevol gezin. Als echter Marije zich niet lekker voelt krijgt het gelukkige gezin een zware klap te verwerken. Kerst zal nooit meer hetzelfde zijn.
Een prachtig verhaal van de auteur waar je in meegetrokken wordt. Je leeft erg mee met beide gezinnen en voelt de spanning maar ook de. Wel vond ik het jammer dat bepaalde onderwerpen niet verder uitgediept waren. Het is echter een kort verhaal dus ik vind wel dat alles er in voorkomt en het een erg verrassend plot heeft. Knap geschreven een echte aanrader zeker in deze donkere dagen rond kerst. Liefde, spanning en romantiek is alles wat dit boek heeft.
Bedankt vrouwenthrillers en de verhalenfabriek dat ik dit boek mocht recenseren.

Wilma kuijntjes

Meer recensies van Wilmak