C'est la vie. Een zeer indrukwekkend familieverhaal

Wim51 16 december 2023
Wat een mooi en indrukwekkend verhaal over een bijzonder gezin en wat is Ans een sterke vrouw en bijzondere persoonlijkheid. Het boek is met veel passie geschreven en je voelt de spanning of emoties door je lijf gieren.
Chris van Vlijmen heeft een fijne schrijfstijl: lekker vlot geschreven en makkelijk te volgen. Het boek heeft een prettige opbouw: een start in het heden, vervolgens terug naar het verleden, waardoor je de hoofdpersonen goed leert kennen en een mooi einde weer terug in het nu.
Dit boek komt in mijn kastje met speciale boeken te staan. Daar staan een tiental boeken die mensen kunnen lenen, maar die ik terug móet hebben.

Is dit dan een perfect verhaal? Nee, helaas niet helemaal. Het boek zou beter zijn geweest met een professionele eindredacteur . Nu staan er naar mijn mening net te veel schrijf-, taal-, of spatiefoutjes in. Dat had voorkomen kunnen worden. Ook zijn er soms zinnen die niet helemaal lekker lopen.
Jammer.

Maar al met al is deze familiesaga een geweldig inspirerend verhaal wat ik bekroon met 4 sterren.

Meer recensies van Wim51