Sorry Garth maar ik vond dit boek maar Nix.

Wordbondage 14 december 2019
Ik heb moeite met negatieve recensies schrijven want ik vind niet snel iets slecht. Maar ondanks dat ook dit boek zijn goede kanten heeft (De 4 hoofdkarakters en dan vooral Dorothea), kom ik niet boven 2 sterren uit.

Hier is het probleem: Mr Nix is dermate gefocussed geweest op het esthetische van zijn verhaal dat hij plot en uitvoering en zelfs grammatical kwijt raakte. Dit komt van iemand die zelf slecht spelt.

Hele zinnen klopten niet, of raakte door de mooie woorden hun betekenis kwijt. Goede beschrijvingen van dingen die gebeurde ontbrak soms, meest opvallend in het begin waar mr Nix in het eerste zinnetje ons verteld dat iemand natuurlijk moe is zonder dat dat zo naruurlijk voor ons is.

De uitwerking van de 4 hoofdkarakters was goed, ze waren grappig en je kon makkelijk met ze identificeren en lachen en etc. Liliath stond daar lijnrecht tegenover. Echte vrouw geschreven door een man. De grote verleidster met een obsessie. Alle diepte ontbreekt haar.

Hoe goed de 4 hoofdkarakters ook waren, ik kan mij niet over alles zette dat mij irriteerde. Ik wou een goed verhaal, ik kreeg hooggepoederd uiterlijk vertoon dat mij niet verder bracht dan 2 sterren. Het is jammer want het had de potential om veel meer te zijn.

Meer recensies van Wordbondage