Slow burn

Wordbondage 25 juni 2020
Ik vind het moeilijk om te besluiten wat ik vind van dit boek want het was nogal wen boek. Ik denk dat dat deels komt omdat het boek teveel verhaal in 1 stopt. Had bv het hele oud vs nieuw revenge story kunnen gebeuren zonder millennial boomer cliches? Ja.

Het boek startte traag voor mij en ik kwam er moeilijk in. De karakters waren niet likable en dat hoorde ze ook niet te zijn. Maar er is wel een probleem wanneer de motivatie van jouw karakters niet duidelijk is. Zoals in dit boek.

Het was pas toen er andere motivaties, andere redenen kwamen voor de obsessies en wraak dat het verhaal pas interessant werd. Ik heb de tweede helft van het boek in 1dag uit gelezen waar ik over het eerste deel ruim een week deed. Het boek heeft veel potential maar om eerlijk te zijn kan het een rewrite gebruiken om wat teveel is te schrappen. Dan wordt het denk ik echt een goed boek. Nu kom ik niet verder dan 3 sterren.

Meer recensies van Wordbondage