The dark is only smoldering so far

Wordbondage 01 juni 2019
Een realistisch verhaal over wat verzet is in donkere tijden. Waar heldendom niet zwart wit is. Waar kleine en grote daden net zo hard tellen.
Maar ook een verhaal die enigszins verwarrend en zonder goede verhaalopbouw verteld wordt en waar emoties soms compleet ontbreken. We set the dark on fire is een debuutboek met schoonheidsfoutjes en nog enigszins ruige randjes. Het verhaal bind zich niet altijd aan je.
Toch zal ik hem wel aanraden want ondanks alles is het concept gewoon heel erg goed en is het verhaal gewoon interessant. Het heeft ook een goede historie en wereld opbouw. Soms moet je gewoon om de foutjes heen kijken om het product te zien voor wat positief is en onthouden dat we allemaal ergens begonnen en zelden begonnen vanuit een plek van perfectie. Ik ben nieuwsgierig naar deel 2.

Meer recensies van Wordbondage