Alle draadjes bij elkaar

Wordbondage 24 juni 2019
Deze collectie van korte verhalen laat ons nogmaals de wereld van Norta en haar buurlanden zien. Waar startte het nu echt? Is het kwaad altijd kwaad? Hoe is de wereld voor iemand in 1 van de andere landen? Wat doen we voor liefde? En is de vlam nog altijd elektrisch? En oh ja, Jon, kennen we hem nog?
Na een langzame start begint er al snel vaart in te komen en onze favoriete en minder favoriete karakters worden op nieuw bezocht en ook leren we het leven op een andere locatie leren ten tijde van de burgeroorlog en nu ja rondom oorlog. Het voelde alsof we nog wat meer nodige informatie kregen om het verhaal in een nieuw jasje te zien en om afsluiting te vinden voor onze karakters.
Ik weet niet wat er hierna gaat gebeuren met deze reeks maar met deze boek zal het goed zo zijn. Een einde niet te open of gesloten alsof de deur dicht zit maar het raam open staat.

Meer recensies van Wordbondage