Verwarring

Yvonne95 15 mei 2022
Ik voel me verward nadat ik dit boek uithad. Er zijn zoveel verhaallijnen dat ik echt mijn best moest doen om het te blijven snappen. Ook zijn sommige personages niet wie je denkt dat ze zijn, om het nog verwarrender te maken. Ik ben dan ook niet positief of negatief over dit boek, er gewoon lekker tussenin. De schrijfstijl vond ik wel fijn, ik was nieuwsgierig genoeg om toch door te blijven lezen. De schrijfster triggert je precies genoeg zodat je nieuwsgierig blijft. Ik wou dolgraag weten wat de prijs was, en wie het zou winnen. Het einde was totaal niet wat ik verwacht had. Het einde zit goed in elkaar en het verhaal sluit mooi af. Dat vond ik fijn. Toch een klein beetje duidelijkheid. Het is zeker een boek wat zou aanbevelen om te lezen, doordat je als lezer echt het einde wilt weten. Ik blijf nog even in mijn verwarring hangen.

Meer recensies van Yvonne95