Normale- vs. onderwereld

YvonnevanPeel 11 december 2021
Alweer even geleden dat ik nog eens een Appel las. Zoals altijd bij Appel, gaat ook dit boek over over het samenkomen van de normale wereld en de onderwereld. En natuurlijk over iemand die zichzelf steeds meer in de nesten werkt.
Met een stijgend gevoel van beklemming las ik deze psychologische thriller!
De zoon van een makelaarsechtpaar gaat om met foute figuren, gebruikt teveel drank en drugs, leent geld, maar betaalt niets terug en raakt steeds verder in moeilijkheden.
Stiefvader Arend wordt bedreigd, en moet de schulden van zoonlief betalen, moeder Maud houdt haar lieve zoon voortdurend de handen boven het hoofd.
Zoals altijd bij Appel, las ook dit boek lekker weg, alleen de ontknoping had wat verrassender gemogen. Al bij al toch een goed verhaal!

Meer recensies van YvonnevanPeel