Spannend en heel apart

YvonnevanPeel 04 november 2020
Supertoffe thriller naar aanleiding van de bekende serie. Zonder in herhalingen te vallen, want het is een nieuwe verhaallijn. Voor iedereen die Bob Lemmens (Tom Waes) en zijn chef Nick (Manu Kersting) heeft zien schitteren is het boek ook zeker een must, en voor iedereen die nog nooit van de serie gehoord heeft ook. Het is gewoon een lekker spannend verhaal, op een bijzondere locatie (Limburg, ken ik verder zo niet, wel heel apart) en met een heel speciale case: witwassen. Echt gefasineerd was ik, zo interessant was het op welke slinkse manieren de bende (onder leiding van de ijzeren Tante Mie) enorme bedragen wit weet te wassen. Je voelt echter vanaf het begin dat het fout moet lopen en zelfs op meerdere vlakken. Al die vlakken stapelen zich op (ook voor undercoveragent Bob) en dan barst de bom op een manier, waardoor je je afvraagt hoe hij hier nog ooit uit moet komen.
Erg origineel dus, echt van genoten. Had van mij wat langer mogen zijn, zo spannend was het!

Meer recensies van YvonnevanPeel