Drama en moord

YvonnevanPeel 04 november 2020
Hoofdfiguur Sara Cavani leren we in dit boek 'Val' beter kennen. Na een familiedrama gaat ze weer aan het werk, maar er komen twee moorden op haar pad. Uitgerekend zij wordt door Interpol benaderd om de moorden te onderzoeken. Zonder Alex Berger gaat haar dat niet lukken, en ze doet een beroep op hem overal waar ze hem kan gebruiken. Dat dit niet helemaal zonder problemen gaat in het onderzoeksteam, wordt ook al snel duidelijk. Kunnen ze het persoonlijke verdriet dat hen kwelt wel aan en kunnen ze het los van mekaar zien?
De scènes zijn levensecht beschreven. Samen met Alex en Sara ga je op pad en het voelt echt alsof je samen met hen de kwestie op moet lossen. Wat hier zeker aan bijdraagt is de beschrijving van de locaties. Je ziet het gewoonweg voor je. Niet héél spannend, maar de andere ingrediënten maken dat ruimschoots goed.

De personages Alex en Sara hebben een flinke groei doorgemaakt. De persoonlijke kant en ook de professionalteit van beide dragen bij aan de kracht van het verhaal. Mijn hoop spreek ik bij deze uit dat Toni Coppers dit duo nog eens laat terug komen in een nieuw verhaal

Meer recensies van YvonnevanPeel