Vreselijke spanning

YvonnevanPeel 17 mei 2022
Sebastian Fitzek is één van die schrijvers die me op het puntje van mijn stoel krijgt. De spanningsopbouw is echt perfect en de dreiging blijft constant aanwezig. Deze keer pakt hij ook met fysiek geweld behoorlijk hard uit. Al ben ik niet direct kleinzielig, deze keer moest ik er toch even over slikken. Fitzek beschrijft het in elk geval levensecht, je voelt de pijn zelf aan je lijf!
Daarnaast is het zoals altijd heerlijk puzzelen geblazen. Hoe zit het nu? Wat is hier aan de hand? Hoe kan dat toch? Als lezer ben je voortdurend met dat soort vragen bezig, en als je het mij vraagt is Fitzek de ware meester op dat vlak. Wat zeg ik: grootmeester! Het zijn die twee elementen (spanning en puzzelen) die maken dat ik werkelijk elk boek van hem verslind. Zeker een aanrader!

Meer recensies van YvonnevanPeel