Magisch

axellesbooks 18 juni 2019
Fionn gaat op vakantie samen met zijn zus Tara naar zijn opa op Arranmore. Al snel begint Fionn door te hebben dat er dingen niet kloppen. En wat heeft zijn opa toch met kaarsen? Het eiland is magisch en wil Fionn iets duidelijk maken.
Wat een magisch boek! Ik heb genoten van de eerste tot laatste seconde. Je wordt zo hard meegezogen in dit verhaal dat je bijna zelfs de magie zou voelen in je lijf. En stiekem ook hoopt dat er echt zo'n eiland bestaat. Het leest zeer gemakkelijk en je wordt meegesleurd samen met Fionn in het avontuur.
Het enige ietwat negatieve aan dit boek vond ik het einde dat te abrupt was voor mij. Maar desalniettemin heb ik echt super hard genoten van dit boek en wacht ik in spanning op het tweede deel!

Meer recensies van axellesbooks