Een wolf als gezelschap

Bellefleur 15 maart 2016
Op een wereld die geheel leeg is "gevist" door de K'zan zijn nog enkele mensen in leven. Ze leven in kelders, op wagens of op de rivier. De K'zan heeft toezichthouders achtergelaten. Het zijn geen mensen maar zien er toch zo uit. Sprekers..... niet mensen die met de vingers spreken. Zoals Bles.
In dit boek wordt je in rap tempo mee genomen over de vlaktes en naar de steden en rivieren, om het baken maar niet aan te laten gaan. Het baken wat de K'zan terug zou roepen met zijn slavenschepen... Maar is de reden dat Kauw de mensen helpt wel de ware reden? En is Mare echt zo slecht? Prachtig geschreven fantasy roman. Deze schrijver heeft meer geschreven. Maar zover ik weet is dit de enige fantasy serie van zijn hand. Gelukkig heb ik deel twee ook want ik ben zeer benieuwd naar de volgende belevenissen van Kauw, Mus, Bles en Grit.......

Meer recensies van Bellefleur