Studentenliefde

Carl Deblauwe 19 oktober 2017
Dit is de debuutroman van Ish Ait Hamou, in België vooral bekend als choreograaf, danser en jurylid van So You Think You Can Dance.
De auteur schrijft een liefdesverhaal dat zich langzaam ontwikkelt tussen Tom Macleigh en Rachella en dit aan de universiteit van Boston. Het verhaal is herkenbaar en de auteur doet zijn best om alles mooi en integer te beschrijven. Helaas is alles nogal voorspelbaar en de uitdieping van de personages is nogal eenzijdig : er wordt vooral beschreven en weinig gedialogeerd. Ik weet dat de auteur nadien nog andere boeken heeft geschreven en ik kan alleen maar hopen dat hij zijn ontluikend schrijverstalent toch iets beter heeft aangewend dan in dit boek.

Meer recensies van Carl Deblauwe