Een droom wordt werkelijkheid.

18 maart 2017
Dit boek adviseerde ik mijn zus die op het punt stond om naar haar favoriete land Portugal te vertrekken. En ik las het in het kader van de landenchallenge. Het is een verslag over de zoektocht naar het ideale huis op het platteland, waar de auteur duurzaam wil gaan leven in de natuur en haar eigen bioproducten wil verbouwen samen met haar nieuwe vriend.

Ze heeft genoeg van de Nederlandse stress. Maar gaat het lukken? Het is een echt 'Ik Vertrek' verhaal en dat het waargebeurd is kwam ik pas later achter hoewel het op de achterkant van de cover staat.

Taalkundig niet zo heel erg sterk vanwege de eenvoudige schrijfstijl maar toch zeker vier sterren waard omdat ik er zo van genoten heb. Puur ontspannen lezen dat is wat mij overkwam.

Meer recensies van