Wie leeft in een leugen?

Evy2004 04 juni 2018
Drie vrouwen leven het perfecte leven toch leeft een van hen in een leugen. De vraag is alleen wie?.

Is het misschien Lisa die haar verleden probeer achter zich te laten en een rustig leven met haar dochter Ava wil lijden. Of is het Ava die in een held verandert als ze een jongetje uit het water red. Al zit ze nu niet echt op die aandacht te wachten. Of is het misschien Marilyn de vrouw met het perfecte huwelijk mooie baan een perfect huis althans zo lijkt het.

Het verhaal van dit boek zit heel erg goed en spannend in elkaar. Al is de opbouw in het begin naar mijn gevoel wel wat aan de tragere kant maar eens dat de leugen uitkomt neemt de spanning er toe en wordt je letterlijk het verhaal ingezogen waardoor het wegleggen heel erg moeilijk word.

De personage werden zeer goed in het verhaal geïntroduceerd. Ook vond ik het een enorm pluspunt dat alle die de vrouwen een geheim met zich meedroegen en ondanks er eentje de hoofddraad was werd er toch nog mooi de aandacht op de andere geheimen gelegd. En al bij al vond ik het einde ook zeer passend om het verhaal mooi af te sluiten toch bleef ik nog wel met wat kleine vragen zitten.

Ik vond dit zeker een mooie kennismaking met Sarah Pinborough als Thrillerauteur voorheen kende ik haar enkel door haar YA boek 13 minuten en ik ben zeker aangenaam door haar verrast.

Ik geef dit geweldige boek 3 sterren.

Meer recensies van Evy2004