Spannende tango thriller van eigen bodem

Evy2004 27 juni 2021
Tot groot genoegen van haar huisgenoten behandelt de jonge Emmy het vinden van haar ideale danspartner als een wiskundig probleempje. De twee dames besluiten om Emmy die datingsites maar iets doms vind een duwtje in de rug te geven.

Ondertussen gaan de drie vrouwen gebukt onder hun eigen duistere geheimen tot er op een dag iets in gang wordt gezet dat ieders leven voorgoed zal veranderen en gebeuren er dingen die niemand voor mogelijk zou hebben gehouden.

De schrijfstijl van Helen is zeer vlot en moedigt zeker aan om verder te willen lezen. Ook vind ik dat ze naarmate haar boeken verschijnen ze steeds beter wordt met haar eigen schrijfstijl

Het verhaal zit best mooi in elkaar het valt vooral op dat het ondanks de perspectief wissels was het verhaal in het algemeen goed te volgen en dat vond ik zeker een mooi pluspunt tegenover sommige andere boeken.

De personages waren alle zeer herkenbaar al had ik graag van een personage in het bijzonder graag wat meer verhaallijn gezien. De diepgang in de personages vond ik zeer goed gedaan en het leverde soms zeer mooie en onhoudbare momenten in het verhaal op.

Dit boek is zeker een aanrader ook als je nog moet kennismaken met Helen van den Hoven als auteur want dit spannende boek van eigen bodem vol met onverwachte gebeurtenissen zal je zeker niet onberoerd achterlaten nadat je de laatste bladzijde hebt omgeslagen.

Meer recensies van Evy2004