Een debuut om trots op te zijn

Evy2004 03 december 2018
Jasper en Sam zijn twee vrienden op een buik en denken dat ze nog een oneindige tijd samen hebben. Maar daar komt al snel verandering in als Jasper verneemt dat hij ongeneselijk ziek en niet lang meer te leven heeft. De twee besluiten om alles achter te laten en naar London af te reizen waar Jasper zijn laatste wens in vervulling kan laten gaan namelijk zingen voor een groot publiek.

Ik moet zeggen dat dit boek me totaal heeft verrast zowel als in de schrijfstijl die ik ondanks het zeer mooie en emotionele verhaal toch er een zeker warmte en vaart weet in te houden waardoor het boek toch makkelijk en heerlijk weg leest.

De personages en dan met namen de twee hoofdpersonages werden zeer echt en met elk en eigen karakter neergezet waarbij zeker ook nog genoeg ruimte overbleef om ook de andere personages goed aan bod te laten komen.

Met de opbouw van het verhaal zelf had ik wel iets meer moeite het duurde erg lang voordat er enige vordering in het verhaal kwam en je echt tot de kern van de zaak kwam waardoor je, je als lezer af ging vragen of sommige stukken niet wat ingekort hadden kunnen worden.

Ik hoop ten zeerste dat we nog veel meer van deze schrijfster gaan horen Ik ben alvast een fan.

Dit boek is zeker een aanrader maar wees gewaarschuwd als je dit boek zelf wilt gaan lezen dat de nodige tranen zullen vloeien en dat een paar zakdoekjes bij de hand hebben zeker een must is.

Ik geef dit fantastische boek 4 sterren.

Meer recensies van Evy2004