Een aanrader

Evy2004 26 januari 2019
Op een Londense school gaat er een illegaal game losjes van hand tot hand. Wie er eenmaal mee begint krijgt maar een kans. Ook Nick krijgt deze game in handen en kan al snel niet meer stoppen met spelen alles lijkt zeer goed te gaan maar al snel begint hij te beseffen dat niet alles aan dit spel zo onschuldig is als het lijkt maar daar is het misschien net iets te laat voor.

Ik heb zeer veel genoten van dit boek ik vloog er zelf doorheen en kon hem maar moeilijk wegleggen. Het verhaal is dan ook zeer goed en spannend neergezet de personages kwamen zeer goed tot hun recht in dit verhaal ook vond ik dat de schrijfstijl die makkelijk en zeer toegankelijk was voor tijdens het lezen een zeker pluspunt aan het verhaal op zichzelf geven.

Ik was na het lezen dan ook zeer onder de indruk van dit verhaal het zat gewoon zo goed in elkaar en ik kan hem dan ook zeer aanraden mocht je twijfelen of deze schrijfster iets voor jou is geloof me je zal versteld staan.

Ik geef dit boek 5 sterren.

Meer recensies van Evy2004