Zeer realistisch een mooi geschreven verhaal

Evy2004 09 december 2019
Als Tally op een avond haar jonge broer Waden op het nieuws herkend op verdenking van moord besluit ze terug te keren naar haar geboorteplaats in Mississippi om haar broer te kunnen helpen. Al zal ze ook de confrontatie met haar zwaar een duister verleden moeten aangaan als ze hier heelhuids uit wil komen.

Het plot wordt opgedeeld in twee tijdlijnen het verleden die zich rond de jeugd van Tally en haar familie draait en het nu waar we een meer volwassen Tally zien die stukje bij beetje een plaats begint te vinden met haar verleden. Al kan dit misschien voor de niet oplettende lezer wel wat voor enige verwarring zorgen.

De schrijfstijl is zonder twijfel zeer uniek een prachtig waardoor het je als lezer zeker uitnodigt om verder te willen lezen.

De personages zijn stuk voor stuk met diepgang neergezet en krijgen genoeg ruimte om zich te ontwikkelen al licht bij deze ontwikkeling vooral de nadruk op Tally als hoofdpersonage.

Het plot zelf wordt heel mooi opgebouwd en geeft een zeer realistisch beeld weer over de situatie waarin Tally en haar broers en zus zijn opgegroeid.

Dit boek is zeker een aanrader voor al diegene die haar vorige boek Zolang ik jou heb, hebben gelezen maar ook voor lezers die deze schrijfster nog moeten ontdekken is dit verhaal in het bijzonder zeer aan te bevelen.

Meer recensies van Evy2004