Een verhaal dat traag word opbouwt

Evy2004 01 juli 2020
Commissaris Teresa Battaglia is een vakvrouw op het gebied van moordenaars en rust niet tot de waarheid achter elke gruweldaad is opgehelderd. Maar zelf kampt ze ook wel met problemen zo verzwijgt ze dat ze stilaan dingen vergeet. Op een dag wordt er een zwaar verminkt lichaam in het bos gevonden. Teresa en haar team waaronder de nieuweling Massimo Samen gaan ze achter achter de moordenaar aan maar niet alles is wat het op het eerste zicht lijkt.

In het begin was het wat moeilijk om de verschillende verhaallijnen te kunnen koppelen aan elkaar waardoor het boek wat traag op ga lijkt te komen maar gaandeweg als alle puzzelstukjes in elkaar beginnen te passen en alles samenkomt pikt het verhaal zelf snel in tempo op.

De personages waren zeer goed uitgewerkt maar de meeste diepgang ging toch naar de twee hoofdpersonages in het boek vooral de dynamiek die deze personages onder elkaar hebben tijdens het verhaal is iets dat enorm opvalt en geeft het boek een zeer grote meerwaarde.

De schrijfstijl was deze keer niet zo heel erg opvallend voor mij maar het boek las ondanks het moeilijke begin toch wel mooi weg.

Dit boek is er zeker eentje om eens te proberen als je een grote thriller liefhebber bent al zal dit boek wel zo eentje gaan worden waar je van moet houden vanwege de trage opbouw.

Meer recensies van Evy2004