Een verhaal dat je niet kunt wegleggen

Evy2004 27 juli 2019
Asha de dochter van de koning van Firgaard is de Iskari de meest gevreesde drakendoder van het het land. Binnenkort zal ze worden uitgehuwelijkt aan de vrede commandant van het leger van haar vader er is echter een uitweg als het Asha lukt om Kozu de draak te doden is ze vrij. Vol goede moed en met hulp uit onverwachte hoek gaat Asha op jacht maar gaandeweg legt ze een geheim bloot dat haar leven weleens in gevaar zou kunnen brengen.

De schrijfstijl is zeer uniek en tegelijk zeer passend voor dit boek je word als lezer meteen het verhaal in gezogen al zal dit niet voor iedereen in goede aarde kunnen vallen.

De personages worden in dit verhaal levensecht neergezet ook de manier dat de wereld is opgebouwd spreekt tot de verbeelding van de lezer.

Het verhaal zelf kent onverwachte wendingen mooie en ontroerende momenten dat zal blijven boeien tot de allerlaatste bladzijden en laat je als lezer zeker smachten naar meer van deze schrijver en serie.

Ik geef dit geweldige boek dan ook 5 sterren.

Meer recensies van Evy2004