Wat een spanning!

Gerda Brodelet 10 juni 2019
Blijkbaar is 'Het perfecte meisje' het laatste deel in de reeks rond psychologe Kathleen Verlinden en begint waar het vorige boek 'Femme fatale' geëindigd is! Ruim een jaar geleden gelezen en ik had totaal geen moeite om mij weer in te leven in de personages en in het liefdesleven van Kathleen.
Ik heb enorm genoten van de volledige reeks. Ik heb lang moeten wachten vooraleer ik het boek kon downloaden via Kobo Plus, maar het was het wachten meer dan waard.
Ook nu weer zijn er 2 verhaallijnen, die eigenlijk niet veel met elkaar te zien hebben maar het plot bewijst eens te meer hoe alles mooi kan verweven worden. Ik hou enorm van de schrijfstijl van Anja Feliers, geen moeilijke structuren, een spannend verhaal, wat romantiek en vooral een verbijsterend plot!
Jammer dat dit de laatste Kathleen Verlinden is, hopelijk heeft Anja Feliers nog ander spannend nieuws in petto!

Meer recensies van Gerda Brodelet