Spannend en meeslepend, een echte aanrader!!!

Gerda van Drunen 20 februari 2017
Geweldig dat ik deze thriller kon lezen via Hebban!
Zo kende ik de schrijfster Anya Niewierra niet en wist ook niet dat ze het thrillerdebuut Vrij uitzicht had geschreven. Waar ze voor werd genomineerd met de Debutantenprijs, de Schaduwprijs en de Beste Thriller!
Nou dan kan ik u zeggen deze tweede thriller Het Dossier doet daar zeker niet voor onder en misschien is het zelfs nog beter!

Zodra ik begon te lezen was ik gelijk in de ban van dit verhaal!
De 46-jarige vrouw Josta Bresse, (haar meisjesnaam Wolff,) die pas haar man is verloren en heel erg op zichzelf is. Haar overkwam dat ze op een ochtend wakker werd..thuis ..en ze ontdekte dat haar nier was weggehaald. Hoe wonderbaarlijk, ze miste ook 10 dagen..Wat is er in die tussentijd toch gebeurd? Politie wordt ingeschakeld.en ontdekt nog meer bijzonderheden namelijk dat Josta Wolff, "niet bestaat" . Er wordt een aanslag op haar gepleegd, en wat voor haar bedoeld is, wordt haar vriendin fataal en wordt zij vermoord! En zo ontwikkelt zich haar verhaal... en gaat Josta zelf op zoek naar antwoorden en het waarom.

Heerlijke personages, spannend plot, fijn geschreven en heel snel uit! Deze thriller is er een van de bovenste plank!!
Ik merkte dat ik echt te doen had met deze hoofdpersoon. Het verhaal trekt je mee en laat je niet meer los!

Voor iedere thrillerlezer..een aanrader!!

Meer recensies van Gerda van Drunen