Moeizaam

Goadze Hiemstra 16 januari 2017
Meerdere keren heb ik het overwogen. Stop ik ermee of ga ik toch door.. Het was een hele opgave. Soms loopt het verhaal ineens als een trein maar grote delen verslikt de schrijfster zich in een veel te uitgebreide en te beeldend taalgebruik. En is het een saai verhaal. Is het wel een verhaal.
Hoewel de relatie tussen Billie en Seb bijzonder te noemen is wordt ze niet echt goed uitgewerkt.. Het boek is nergens echt spannend en de doden komen eigenlijk zo maar ineens uit de lucht vallen.
Ben nog op zoek geweest naar de hoofdpersoon in het verhaal. Maar Seb is zo gesloten als een boek. Het kostte mij moeite om mijn sympathie te plaatsen.
Toch waren er ook positieve momenten te vinden. De beeldende taal was soms zo origineel dat ik zelfs een glimlach niet kon onderdrukken.
Goadze

Meer recensies van Goadze Hiemstra