De ontembare

Ik heb dit boek als recensieboek gekregen van uitgeverij AtlasContact. Op zaterdag 2 februari mocht ik aanwezig zijn bij een leesclub georganiseerd door de uitgeverij en Hebban waarbij de schrijver aanwezig was.

Op basis van de omschrijving leek me dit een interessant boek, maar het viel me helaas tegen. Op 2 februari, bij de leesclub, bleek dat bijna iedereen het boek al uit had en erg lovend over het boek was. Ik was op dat moment net halverwege en wist nog niet of ik verder wilde lezen. Uiteindelijk heb ik het boek wel uitgelezen en ik vond het niet zo boeiend. Het verhaal is traag en pas de laatste honderd bladzijden vond ik het verhaal echt interessant worden. Verder vond ik vooral de verhaallijn die zich in Alaska afspeelt interessant. Helaas was dit niet het juiste boek voor mijā€¦

Ik vond het interessant dat er twee verhaallijnen in het boek zitten en dat het best lang duurt voordat deze twee verhalen bij elkaar komen.

Mijn uitgebreide recensie lees je op Een kloddertje roze: https://www.eenkloddertjeroze.nl/2019/03/arriaga-de-ontembare/

Meer recensies van Ikvindlezenleuk (Mathilde)