Moeilijk.

Het verhaal over een complot tegen de Europese unie. Er gebeurt van alles in brussel en aan drie uitverkorenen de taak om de complotten tot een goed einde te brengen

Als je het .boek in handen krijgt denk je , wow wat een mooie mysterieuze spannende cover dat moet haast wel een enorm spannend boek zijn.
Dan begint het verhaal en word het moeizaam.
Ik snap de essentie van het verhaal wel en de opzet heeft ook zeker spannende bedoelingen als in een goede thriller alleen is de auteur daar naar mijn mening niet in geslaagd. Het verhaal is simpelweg niet spannend en boeiend genoeg geschreven waardoor je als lezer de interesse verliest.

Zonde want de opzet van het verhaal is origineel en goed bedacht. Mijn mening is echter je kan pas een oordeel over een boek hebben als je het ook echt helemaal gelezen hebt en dat heb ik dan ook gedaan maar dat kostte me wel wat moeite.

Tegen het einde snapte ik feitelijk niet meer welke kant de verhaallijnen allemaal opvolgen en ik heb het dan ook maar op mijn gemak uitgelezen met niet al te veel interesse meer.

Erg jammer want een iets vlottere manier van lezen had de lezer waarschijnlijk meer bij het verhaal gehouden.

Meer recensies van Inge Otter-helder