Beter dan de rest

Inge Otter-helder 15 augustus 2017
De ouders van Anouk zijn gescheiden en haar vader is inmiddels opnieuw getrouwd. Hij is echter een genieter en ik zou willen zeggen viezerik die niet van andere vrouwen af kan blijven.
De beste vriendin van Anouk komt regelmatig bij de familie en dan word ze ineens dood gevonden onder aan een klif. Er zijn meerdere verdachten en aan Gabriƫlla de inspecteur uit te vinden hoe het zit.

Dit boek is niet het eerste van Suzanne Vermeer en ik moet zeggen dat ze altijd wel goed zijn maar dat er vaak wel een vaste lijn in het verhaal te ontdekken valt. Dat begon een beetje saai te worden want ik wist ongeveer wel wat ik verwachten kon. Totdat ik dit boek las , want dit boek is anders. Voor wat betreft opbouw , ontwikkeling en plot.
de opbouw is trager het verhaal is uitgebreider en het plot verassend.
Ik moet eerlijk zeggen doordat het verhaal meer inhoud en lijn heeft vind ik het een van de betere van Suzanne Vermeer.

Het boek heeft mij aangenaam verrast.

Meer recensies van Inge Otter-helder