Blijdschap en verdriet

Joke Zwier 02 juli 2019
Een heerlijke feelgood, die geheel in de stijl is van Cafe, zon en zee, waar Het Eindeloze strand het vervolg op is. Als tussenboekje was er Een eindeloze kust, waarin we Saïf hebben leren kennen. Nu In Het eindeloze strand lees je meer over het schokkende nieuws dat Saïf krijgt en zijn lange eenzame wandelingen, waarin hij soms gezelschap van Lorna krijgt. Jenny is ondertussen weer helemaal thuis op Mure en runt een café Anni, maar dat gaat niet zonder de nodige geldzorgen. De relatie van Jenny en Joël bereikt een dieptepunt als Jenny hem onverwachts in New York opzoekt. Maar welke kant gaat hun relatie op en gaat het hun lukken zich helemaal te geven en te praten over de dingen die ze mee gemaakt hebben? De emoties vliegen je om de oren en je leeft echt mee met Jenny, Joël, Saïf en Lorna! De karakters zijn goed vormgegeven en je leert ze echt kennen met hun gebreken en volmaaktheden.

Meer recensies van Joke Zwier