03 september 2011
Een echtpaar wat wordt omgebracht, een meisje in Bangkok die haar indentiteit kwijtraakt en een groot netwerk van mensensmokkel. Maar niet is wat het lijkt, daar komen de hoogzwangere Frederika achter en het hoofd van politie, Alex Recht al vrij snel achter. Samen met Peder en Joar de collega's gaan ze op zoek en langzaam maar zeker wordt het allemaal ontrafeld en vallen de puzzelstukjes in elkaar. Maar wat als mensensmokkel niet de ware toedracht van alles is, maar iets heel anders. Dit en ook de privèsfeer lees je in Verdwenen. Het boek slaat naadloos aan op Ongewenst, alleen is de misdaad anders, en is het boek ook minder snel als het debuut van deze schrijfster. Toch vond ik het een prima boek, waar ik mij goed mee heb vermaakt, en wat behoorlijk spannend is. ben ook zeer benieuwd naar het vervolg

Meer recensies van