Wel leuk, maar.....

Lilian Brugel 23 juli 2015
Dit keer eens een boek buiten mijn favoriete genre "Thriller" gelezen. Tijdens het eerste hoofdstuk dacht ik echt dat ik het boek weg zou leggen en niet meer zou openen. Het was mij allemaal te fantasierijk en ik kon het niet echt volgen. Toch nog even doorgelezen en gelukkig vielen er toen wat stukjes op zijn plek.
Een verhaal over een heks die vervloekt is en een dorp in haar macht/ban houdt, maar dan wel in ons tijdperk met alle technologieën. Thomas Olde Heuvelt schrijft met een goed gevoel voor humor, waardoor het niet te zwaar of te gruwelijk word. Het einde vond ik wel een afknapper, dat was voor mij een straat te ver en te fantasierijk.
De boodschap die ik eruit haal is dat liefde alles kan overwinnen, maar dat je daar dan wel de juiste keuzes in moet maken en niet voor jezelf moet kiezen!
Mijn kijk op horror is weer wat bijgedraaid en wie weet ga ik wel in de toekomst toch weer vaker een boek uit dit genre lezen!

Meer recensies van Lilian Brugel