Een fantastsich debuut die doet hunkeren naar meer

L.j. 06 augustus 2017
Wat is dit boek goed!!
Het begint meteen heftig, de proloog geeft al een duidelijk beeld van de spanning die er verder nog komt. Ik hou van het feit dat de wolf wetenschappelijk gecreëerd werd ipv de klassieke weerwolf of zo. Dit is dan ook geen klassiek weerwolfverhaal maar een mooi verhaal waarbij de wolf een grote rol speelt. En dat is alvast een rol waar wetenschappers iets van willen, maar wat?
Nadat Esther iets ingespoten kreeg, verandert dan ook heel haar wereld. Ze krijgt het niet makkelijk... Ook die tweestrijd tussen het puber zijn en toch een heel slimme, sympathieke meid te zijn, is zeer treffend neergepend. Daar herken ik mezelf als puber wel in.
Hier en daar zijn er ook van die situaties bij bepaalde tieners dat helemaal volgens tienerogen beschreven wordt, dus ook daar is Christine zeker in geslaagd.
Kortom: een prachtig debuut dat realistisch overkomt en die zo vlot geschreven is, dat je helemaal in het verhaal gezogen wordt en die je de buitenwereld (even) compleet doet vergeten.

Meer recensies van L.j.