Onder de indruk van dit boek

Sarah Pinborough verteld een geweldig verhaal waarin ik, vanaf de eerste bladzijde, word meegenomen en waarna ik, bij het sluiten van het boek, het gevoel heb uit een achtbaan te stappen.
Een recensie schrijven zonder spoilers is dan ook erg moeilijk want het boek is zo verrassend dat bijna alles een spoiler is.
Het gaat over 3 vrouwen, Lisa, haar dochter Ava en haar beste vriendin Marilyn.
Deze vrouwen hebben elk een geheim dat zo heftig is dat ze het niet kunnen delen.
Maar het beheerst hun leven zo enorm dat ze toch iets in gang moeten zetten om zichzelf en elkaar te beschermen.
Het boek is prettig geschreven in hoofdstukken per vrouw waardoor je regelmatig een cliffhanger hebt omdat je dan verder gaat met de lijn 1 van de andere vrouwen.
Ik heb het boek moeilijk kunnen wegleggen en heb elke vrije minuut gebruikt om weer verder te kunnen lezen.
Van mij krijgt “belofte maakt schuld” 4 dikke sterren.

Meer recensies van miriam houthuijzen