Jammer

moonfran 19 oktober 2017
Toch een beetje teleurstellend. Na Stalker had ik hoge verwachtingen van dit vervolg. Maar helaas kon het boek niet tippen aan zijn voorganger. Het blijft wat oppervlakkig. Wie is Sara, wat is haar achtergrond?
Had het idee dat de auteur wat bloederige details nodig had om het verhaal nog enige body mee te geven. Verder merkte ik dat ik mij begon te ergeren aan de schrijfstijl. Veel zinnen op de bladzijden beginnen vaak met "Joona/Sara liep".."Joona/sara vond"... Joona/sara zag"... "Joona/sara dacht" in een hoofdstuk waarin Joona/sara alleen is/handelt en er dus geen interactie met andere personen was. Dat vond ik nogal overkill. Toen mij dat eenmaal opviel bleef ik mij eraan storen. Ook waren er nutteloze details zoals het inschenken van een glas bier "dat in de aanbieding was", het dragen en veelvuldig beschreven kledingstukken, merken en details van wapens etc.

Meer recensies van moonfran