dit schrijf-recept smaakt naar meer!

Mrs.Pieper 06 december 2018
Nadat ik de meest recente boeken heb gelezen van Riley, was ik nieuwsgierig naar haar oude oeuvre. Ik dook in dit boek. Ik vraag me overigens af of ‘het meisje op de rots’ een vernieuwde en bewerkte uitgave is van dit boek; ‘het meisje op de rotsen’. (Let op de meervoud in het woord rots)
Want ook dit is weer een ontzettend mooi verhaal. Via hetzelfde recept start je in het heden en ergens halverwege ga je terug in het verleden. Beide verhalen zijn prachtig in elkaar verweven en het leest als een trein. Maar er zijn hier en daar wat verbeterpuntjes waarvan ik hoop dat die, in dat boek met de enkelvoudige rots, mooi opgelost zijn. Wederom een schitterend verhaal en absoluut een aanrader !

Meer recensies van Mrs.Pieper