Licht, camera, actie!

Renate Burger 07 juni 2019
Licht, camera liefde is het eerste deel van een boekenserie ´ the valentines´ geschreven door Holy Smale.

Het boek gaat over de vijftienjarige Hope, het jongste familielid van de beroemde acteursfamilie the Valentines. Ze wil niks liever dan ook het showbizz leven van haar broer Max en zussen Faith en Mercy leiden. Er is alléén een probleem dat mag pas als ze zestien jaar oud is. Hope besluit zich dan maar op de liefde te storten. Dat lijkt in eerste instantie ook te lukken maar helaas gaat het in het echte leven niet alles zoals in een romantische film. Zelfs niet als je uit een beroemde acteursfamilie komt……

Hope is een heerlijke spontane en soms wat naïeve meid. Ze bruist van energie en heeft een flinke dosis humor. Ik heb dan ook echt gelachen om haar zelfbedachte filmscènes.

Bij binnenkomst werd ik meteen getriggerd door de vrolijke kaft! Het is een prachtige vrolijke kaft! Het boek leest gemakkelijk weg en is ideaal voor een zomerdagje op het strand ! Het boek sluit goed aan bij de belevingswereld van jonge tienermeiden! Met plezier heb ik dit boek gelezen en kijk uit naar het vervolg van deze serie!

Meer recensies van Renate Burger