Mooi verhaal door de meesterverteller

Sandra Alberts 23 november 2018
Het verhaal van Gwendy's knoppenkist wordt verteld door de meesterverteller Stephen King. Zoals we dat van hem gewend zijn is het niet alleen een spannend verhaal, maar zit er ook een onderliggende boodschap in. Hoe ver ga je voor je eigen succes? Het verhaal neemt je mee in het leven van Gwendy die op haar twaalfde een mysterieuze knoppenkist krijgt die haar voorspoed brengt, maar tegen welke prijs? Zoals het een echte Kung betaamd wordt je snel meegezogen in het verhaal en voor je het weet is het uit en je wilt meer. King kennende komt deze knoppenkist nog wel een keer terug in een ander boek of verhaal en de vraag is dan of iedereen er zo zuining op is als Gwendy.

Meer recensies van Sandra Alberts