Lekker veel groente!

Simone S. 18 maart 2016
Het boek vlees noch vis van Estée Stooker is volgens mijn eega, mijn hobby kok, een kookboek voor vrouwen: veel plaatjes, niet zoveel recepten als in een standaard kookboek. Ik. als vrouw, vind het inderdaad dan ook een prachtig kookboek. Het boek is mooi vormgegeven en staan veel foto's in van de gerechten, en van de schrijfster.

Het boek heeft een originele indeling:
1. feestelijk koken voor (vega) visite
2. vriendelijk prijsje
3. variatie vol vitamine
4. vegan for a day
5. de basis
6. thematafels

Met de bijna 70 recepten in het boek, is er een ruime keuze uit alleen maar groente op je bord-gerechten. Van crunchy geitenkaas lollypops tot wittebonenmash met prei, er staat heel wat lekkers in. Misschien zijn niet alle recepten even geschikt voor een doordeweekse dag, maar het is zeker een inspiratiebron om nu eens geen vlees of vis op je bord te serveren.

Meer recensies van Simone S.