Wat is er gebeurt?

suzannevd 16 december 2017
Anna leeft gescheiden van haar man Ed en dochtertje Olivia. Anna Fox is al tijden haar huis niet uitgeweest. Ze lijdt namelijk aan agorafobie(pleinvrees of soms ook wel angst voor openbare ruimtes genoemd). Hierdoor zit zij al ongeveer 11 maanden binnen. Ze vult haar dagen met het kijken van zwart wit film en het bespioneren van haar buren. Ze heeft niet veel contact met anderen. Ze chat af en toe met mensen. Op een dag komen er nieuwe mensen tegenover haar wonen. Een gezin. Man, vrouw en hun zestienjarige zoon. Op een dag ziet ze(terwijl ze dronken is) dat haar buurvrouw neergestoken wordt. Ze twijfelt, is het wel echt wat ik gezien heb?

Het boek leest in het begin wat traag en mysterieus. Je komt veel te weten over hoe het leven van Anna nu is. Later komt het boek goed op gang en kom je veel te weten en wordt het nog best spannend. Wat is er nou echt gebeurt? Al met al een aanrader!

Meer recensies van suzannevd