Niet bepaald geloofwaardig

veravb 15 juni 2019
Het derde en laatste deel over een nazi oorlogsmisdadiger die via zijn familie verder leeft. De vorige twee delen heb ik niet gelezen en ik heb niet direct de indruk dat ik iets miste.
1945, de Duitsers staan op het punt de oorlog te verliezen en verbergen nog wat uranium voor een bom in een gangenstelsel in Oostenrijk.
Heden, Will Jaeger is in Oostenrijk en hoort over een gangenstelsel, is geïnteresseerd, gaat erheen, gaat erin en stuit al snel op een lijk, meerdere lijken en voordat hij het weet moet hij lopen voor zijn leven.
Zijn team is overtuigd dat een van hun grootste vijanden nog leeft en ze beramen en plan om hem nu eindelijk eens te elimineren.
De actie gaat van de ene kant van de wereld naar de andere en neemt ongeloofwaardige proporties aan. Dat is nu precies het probleem met dit boek, het is er allemaal een beetje over en je weet vooraf hoe het gaat aflopen, zelfs al zitten ze in de knel, het komt toch allemaal goed want zo gaat dat nu eenmaal in dit soort actieboeken.

Een degelijk plot en mooi zinnen ga je in dit boek niet vinden, wel actie waarbij je je hersenen op nul kan zetten, gewoon meegaan in de flow en de actie, je overleeft het wel.

Meer recensies van veravb