Een kind om een kind

veravb 03 juli 2015
Rechercheur Stevie Mazzetti is getekend door een persoonlijk drama. Haar man en zoontje zijn vermoord tijdens een overval in een nachtwinkel op het moment dat ze zwanger was van hun dochter. Ondertussen is haar dochter 8 jaar en worden er aanslagen op het leven van Stevie en haar dochter gepleegd. Welke zaak zorgt nu ineens voor zoveel beroering?

Alhoewel Stevie gewoon is alles op haar eentje te doen en van niemand hulp nodig heeft, moet ze deze keer toch toegeven dat ze bescherming nodig heeft voor haar dochter en zichzelf.
Enkele vrienden en vriendinnen trekken zich het lot van hen aan en ze wordt 24/7 bewaakt. Maar daarmee is de dreiging natuurlijk niet weg.

Daarnaast worstelt ze met haar gevoelens, ze wil haar overleden man niet verraden, maar eigenlijk voelt ze toch wel het een en ander voor Clay, de persoon die haar het meest beschermt en al enkele keren het leven heeft gered.

Het begin van het boek vond ik lastig om te volgen door de veelheid van personnages die ineens geïntroduceerd werden. Eens ik wist wie wie was, was het goed te volgen. Goede actie.

Meer recensies van veravb