veravb 04 mei 2014
Wanneer twee vrouwen denken dat ze van dezelfde man houden, komt het slechte in hen naar boven. De eerste 200 bladzijden lezen als een doktersroman en ik heb me moeten dwingen door te lezen. Je merkt al snel dat er met Sharon vreemde dingen aan de hand zijn. Annabeth is dan weer obsessief bezig om gewicht te verliezen om terug in de belangstelling te komen bij mannen. Ze heeft ook een getroubleerd verleden. Dan is er nog een chirurg Vigo en een kapper Bert. Kortom een lange aanloop naar het verhaal. Er komt een vrouw om het leven door een aanrijding met vluchtmisdrijf, dat blijkt de vrouw van Bert te zijn. Bert is ook best opvliegend als je hem net dat zetje geeft, maar heeft niet iedereen daar last van. Er wordt een verpleegster vermist, nadien dood terug gevonden. Ik heb over dit boek gelezen dat het een must-read is omdat het zo goed is, maar dat viel me toch wel tegen.

Meer recensies van veravb