Casa dell'amore

Rank 69 Gelezen 33 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 37 Favoriet 2 Recensies 5
Feelgood   Topics 0

Anneloes’ leven is compleet op zijn kop komen te staan sinds ze Gianluca heeft ontmoet. In ‘Casa dell’amore’, het derde en laatste deel van de serie ‘Liefde in Milaan’ door Saskia M.N. Oudshoorn, zet ze ook zélf alles op z’n kop om met hem te leven. Terug in Rotterdam meldt ze haar baas dat ze een sabbatical wil. Ze gaat naar Italië om samen met Gianluca een landhuis op te knappen, maar als het bijna zover is, vindt ze het toch best lastig: geen meidenavonden meer met haar vriendinnen, ver weg van haar familie… Het enige waar ze niet aan twijfelt, is de liefde tussen haar en Gianluca. Al kennen ze elkaar nog maar kort, ze zijn er zeker van dat ze in hun casa dell’amore het geluk zullen vinden. Maar dan verschijnt ineens de bloedmooie Gina op het toneel, Gianluca’s jeugdliefde. Is hun prille liefde hiertegen bestand of heeft Anneloes voor niks alle schepen achter zich verbrand? Je leest het in dit romantische verhaal van Saskia M.N. Oudshoorn. Dus ga mee naar Italië en geniet!

Feelgood
Populaire fiction algemeen