Chaos

Gelezen 117 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 114 Favoriet 6 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

In Chaos, de 24e Kay Scarpetta thriller, worden de lezers geboeid door de enerverende spanning, de verrassende wendingen en de modernste forensische onderzoeksdetails waar Patricia Cornwell beroemd om is.
Het gaat om een jonge vrouw die overlijdt tijdens een fietstochtje langs de rivier de Charles. Geen natuurlijke dood, concludeert Kay Scarpetta. Er is blijkbaar een verband met de vele gedichten, opgestuurd door een zekere Tailend Charlie. Maar deze stalker is op geen enkele manier te traceren. Scarpetta's eigen geloofwaardigheid en professionaliteit komen onder vuur te liggen.

'Patricia Cornwell heeft een hoofdpersoon gecreëerd die zo echt is, zo gedreven en zo authentiek, dat lezers vergeten dat Kay Scarpetta gewoon bedacht is door een auteur,' aldus USA Today.

De reeks over de vrouwelijke patholoog-anatoom Scarpetta is de bestverkochte thrillerserie van de wereld en werd bekroond met de Edgar Award en de Gold Dagger Award.

'Patricia Cornwell is niet alleen een begenadigd thrillerschrijver, maar is ook de grondlegger van een vooraanstaand forensisch instituut in Virginia.' Peter R. de Vries in DWDD

Thriller
Oorspronkelijke titel
Chaos
Kay Scarpetta (24)
Yolande Ligterink
Luitingh Sijthoff
10 januari 2017
12 januari 2017

Allemachtig, wat een traag verhaal

door: Anne Terwisscha 1 reactie 1 like

Op een snikhete dag hebben forensisch patholoog Kay Scarpetta en haar kantoormanager Bryce een woordenwisseling in het openbaar, omdat ze liever een stukje gaat wandelen dan zich door hem te laten chauffeuren. Een onschuldig incident, maar iemand meent rechercheur Pete Marino anoniem van het...

Reacties op: Chaos