De mooiste stukken over seks

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Regelmatig seksen is goed voor de conditie van je hart. Je slaapt er beter van, je leeft langer en het schijnt zelfs effectief te zijn tegen hoofdpijn. Seks is goed voor je immuunsysteem, maar te véél seks schijnt dan weer nadelig te zijn voor je afweer. Maar wat is te veel? En valt slechte seks daar ook onder? Want daar kun je goed ziek van zijn.

Een universiteit in Schotland ont¬dekte dat mensen die regelmatig seks hebben, zeven tot dertien jaar jonger worden ingeschat. Dus laat die dure potten met antirimpel¬crèmes maar in de winkel staan. Vanaf nu laat je de natuur gewoon lekker haar gang gaan!

Passie, lokstof, mannen, seksles, lingeriebillboards. Dit sensuele, stoute, grappige en onthullende boekje bundelt Deckers mooiste columns over seks.

Daphne Deckers is al jarenlang een van de succesvolste columnisten van Nederland en publiceerde ruim tien bundels, waaronder Laat maar waaien en 111x Daphne. In 2012 debuteerde ze met de succesvolle roman Alles is zoals het zou moeten zijn, waarvan inmiddels meer dan 50.000 exemplaren zijn verkocht.
Korte verhalen
Mistral